Z technických důvodů dnes, tj. 8.10.2024 pobočka Modřany, ul. Platónova 26 otevřena pouze do 15:00 hod. Děkujeme za pochopení.
blog

SVOZ ZAříZENí

Svoz notebooků, počítačů, TV a projektorů do servisu z celé ČR ZDARMA!*

Potřebujete opravit PC a nemáte to do servisu zrovna blízko nebo se Vám nechce cestovat? Máme pro Vás řešení!

Využijte možnosti svozu počítače, notebooku, TV či projektoru ZDARMA* do našeho servisu.

 

Vyplňte internetový objednávkový formulář a vyčkejte na přepravce, který si zařízení vyzvedne přímo u Vás doma či ve firmě. Bezstarostně a pohodlně.

 

* Svoz zařízení je ZDARMA pod podmínkou útraty min. 1 200 Kč + DPH. V případě, že se provádí pouze diagnostika nebo servis pod tuto cenu, se cena dopočítává do 1 200 Kč + DPH.

** Svoz TV je možný pouze po Praze a okolí.

***Svoz laserových tiskáren je možný pouze po Praze a okolí

Objednat svoz zařízení

Jednodušší už to být nemůže!

Nejste-li si v něčem jisti, použijte náš Návod k objednání servisu (níže) nebo volejte na tel. číslo +420 722 44 33 22, kde Vám naše zákaznická podpora ochotně poradí.

 

Informace ke svozu zařízení v bodech:

  • Doprava zařízení do a ze servisu je zdarma pod podmínkou útraty min 1 200 Kč + DPH
    (V případě, že se provádí pouze diagnostika nebo servis pod tuto cenu, se cena dopočítává do 1 200 Kč + DPH)
  • Diagnostika zařízení je v případě opravy také zdarma
  • Přístroj odesílejte pouze s adaptérem, bez dalšího příslušenství (pokud se příslušenství nevztahuje k závadě)
  • Přístroj VŽDY pečlivě zabalte
  • Zboží k nám i zpět putuje max. 1 pracovní den, po Praze ještě tentýž den
  • Zboží vracíme vždy pečlivě zabalené

Jednoduchý návod - postup objednání svozu zařízení do servisu:

 

Objednání svozu provedete jednoduše ve 2 krocích:

 

1) Vyplnění objednávkového formuláře:

Objednávkový formulář

Formulář je nutné vyplnit základními údaji. Pokud neodesíláte zboží za firmu, nevyplňujte první políčko. Jinak se snažte vyplnit všechna pole. Pomůže to snadnější vzájemné komunikaci. Pokud nám chcete vzkázat nějakou další informaci, můžete využít pole Vaše zpráva.

 

V popisu závady buďte prosím struční a věcní. Snažte se popsat, jak se porouchaný počítač chová. Např: nesvítí displej, nenabíhá, restartuje se, zamrzá, píská, hučí atd…. Zároveň uveďte všechny skutečnosti, o kterých se domníváte, že mohou mít nějakou souvislost s projevovanou závadou. Např: Na klávesnici nefungují některá tlačítka, protože byla polita červeným vínem – to jsou pro nás cenné informace, které nám pomohou se rychle zorientovat.

 

Doporučujeme též vyplnit i  políčko s názvem „Maximální cena opravy“. V ní si určíte cenový strop opravy. Pokud zadáte například maximální cenu 3000 korun, naši technici budou vědět, že ji nelze překročit. Pokud cenová nabídka opravy bude pod Vaším limitem, zařízení ihned opravíme. Pokud se naši technici nebudou schopni do Vašeho limitu vejít, budeme Vás kontaktovat s možnými alternativami opravy.

 

Po řádném vyplnění údajů potvrďte odeslání objednávkového formuláře stiskem tlačítka „Objednat svoz“. V tu chvíli se Vaše objednávka zaregistruje do našeho systému a my k Vám vyšleme našeho kurýra, který Vás bude kontaktovat ohledně termínu vyzvednutí zařízení.

Objednat svoz zařízení

 

2) Zabalení a odevzdání přístroje kurýrovi: 

Porouchaný přístroj posílejte vždy s adaptérem (nabíječkou).

V případě servisu notebooku stačí do krabice vložit pouze samotný notebook s adaptérem. Dokonce v něm nemusí být baterie ani pevný disk. Pokud zařízení zasíláte s pevným diskem, proveďte si zálohu všech dat na veškerých paměťových médiích se zařízením odesílaných.

 

Jak zabalit balík?

Zařízení musí být zabaleno do dostatečně kvalitního a přiměřeně velkého obalu. Odesílatel musí zvolit takový obal a způsob zabalení, který ochrání zařízení před riziky, které s sebou transport kurýrní službou přináší: nárazy, tlak na obal při manipulaci, bodové zatížení, deformace obalu, pádem balíku, vibrace, setřásání a stlačování.  Karton také může být při přepravě ve vozidle zatížený ve spodu stohu zásilek.

Přepravní obal by měl zajišťovat ochranu povrchů a citlivých částí zařízení. Zařízení a případně veškeré příslušenství musí být pevně zafixováno v krabici tak, aby nemohlo dojít k jeho posunu v obalu. 

Jako vnější obal užijte minimálně třívrstvou kartonovou krabice (ideálně můžete zvolit i krabici pevnější konstrukce) a zařízení vč. veškerého příslušenství zafixujte dostatečným objemem např. bublinkové fólie, případně polystyrenové výplně (granulátu), případně nařezanou kartonovou vlnou. Krabice musí býz zcela vyplněna přepravovaným předmětem a fixačním materiálem. Musí být celistvá, pevná a kompaktní. U kartonové krabice se vyhněte atypickým tvarům s výstupky a příliš ostrými hranami a volte raději klasické tvary typu kvádr a krychle.

Až si budete jisti, že je vše perfektně ukotveno a během přepravy nemůže dojít k poškození zásilky, obal uzavřete a zalepte (ideálně i strany a hrany krabic) pevnou lepenkou. 

Zařízení nikdy neposílejte pouze v prodejním obalu nebo notebookové brašně! Tyto obaly nejsou určeny k přepravě a manipulaci kurýrní službou.

 

Balík nemusíte nijak popisovat, kurýr jej při vyzvednutí označí štítkem s číslem balíku a odesílací a doručovací adresou (platí v případě mimopražských svozů).

 

Veškeré zásilky po přijetí od přepravce řádně zkontrolujeme, v drtivé většině případů ještě tentýž den vybalujeme a provádíme úvodní fotodokumentaci. V případě poškození přijaté zásilky informujeme přepravce, případně pokud je poškozený obal, na místě sepíšeme reklamační protokol. V případě, že dopravce v rámci reklamačního řízení rozhodne v neprospěch zákazníka na základě nedostatečné kvality zabalení a zvolené výplně, ITC Services s.r.o. nenese žádnou odpovědnost za tyto škody. Toto se týká pouze zásilek přijatých, nikoliv zásilek zaslaných z našeho servisu zpět k zákazníkovi.

 

 

Na čase odeslání objednávky záleží:

Po dokončení objednávky vyčkejte na příjezd našeho smluvního dopravce. Dorazí k vám v závislosti na čase odeslání vaší objednávky přes internetový formulář. Pokud jste objednávku servisu zadali v době DO 15:00 hodin, přijede dopravce následující pracovní den (příklad: objednávka zadána ve středu ráno – příjezd přepravce ve čtvrtek). Pokud jste objednávku zadali v době OD 15:00 hodin, vyzvedne si přístroj druhý následující pracovní den (příklad: objednávka zadána ve středu večer, příjezd přepravce v pátek).

 

Po převzetí balíku kurýrem je již Vaše závada pouze naší starostí. Po doručení zařízení kurýrem do našeho servisu provedeme vstupní kontrolu zařízení včetně pořízení fotodokumentace, provedeme diagnostiku závady a zkalkulujeme cenu opravy.

 

Kdy Vás kontaktujeme?

Diagnostiku závady se pro Vás snažíme zajistit v rozmezí 1 - 2 pracovních dní, nicméně aktuální čekací dobu diagnostiky přímo pro Vaše zařízení Vám vždy rádi sdělíme telefonicky nebo e-mailem. 

3) Vrácení zařízení zpět k Vám

Pro cestu balíčku zpět k vám využíváme opět služeb kurýra. Zboží se k vám dostane obvykle následující pracovní den po dokončení servisu. Jakmile dojde k odeslání balíku zpět k Vám, obdržíte formou SMS či e-mailem sledovací číslo zásilky. Zákazníci od nás přijímají zboží v kvalitních obalových materiálech. Díky nim je přeprava opravených přístrojů zcela bezpečná. Před vrácením zařízení Vás pracovník expedice kontaktuje, aby s Vámi domluvil nejvhodnější termín, kdy Vás může kurýr zastihnout.

Příjemce balíku je povinen balík včetně jeho obsahu ihned při převzetí zkontrolovat a při případném poškození ihned na místě sepsat s kurýrem škodní událost. V případě, že škodní událost nebude sepsána, není přepravní společnost povinna reklamaci přepravy balíku přijmout.

Zákazník je povinen do 60 dnů od zaslání vyjádření servisu o ukončení opravy zajistit převzetí zařízení zpět vč. úhrady smluvních nákladů za diagnostiku, příp. provedenou opravu. V případě, že tak neučiní, bude mu účtována smluvní pokuta 15 Kč bez 21% DPH za každý následující den, kdy je zařízení uskladněno na naší provozovně. Tato lhůta činí 90 dní a začíná běžet 61. den od telefonického, případně emailového vyrozumění zákazníka o provedení diagnostiky, případně o ukončení opravy. Pokud zákazník ani po uplynutí této karenční lhůty zařízení nevyzvedne, bude zařízení ekologicky zlikvidováno bez nároku zákazníka na finanční kompenzaci.

 

Kdo pro nás službu svoz zdarma vykonává?

Službu svoz zdarma po Praze pro nás vykonává náš zkušený a sympatický firemní řidič František :-)

Po zbytku ČR pro Vás službu svoz zdarma zajišťuje balíková služba GLS.

Objednat svoz zařízení